maanantai 4. toukokuuta 2015

kesä lähestyy

Ensinnäkin haluan pyytää anteeksi viikon postaustaukoa. Vappuna tein töitä ja nukuin, sekä vapunaattona olin kännissä kuin kala, siis oikeasti. Hirvittää näin jälkikäteen ne kaikki kauheat kalorit, vaikka toisaalta saatoin pitkästä aikaa olla joidenkin ystävieni kanssa. Yleensä kun joku vanha tuttu pyytää mua tapaamaan, mietin aina mielessäni et sit ku oon laihempi ni oon aina kaikkien kanssa. Enhän mä tällä kropalla kehtaa missää näyttäytyä.

Ja toivottavasti ketään ei nyt pety, kun mulla ei ole mitään painoa ilmoittaa.. En vaan uskalla käydä vaa'alla, en en en en. Vaikka olen töissä pystynyt pitämään pintani. Lauantainakin seison 9 tuntia töissä, koska meillä ei ole tuoleja kioskissa. Ja otin vain vähän jotain sorbettia missä on siis vähemmän rasvaa kuin jäätelössä, ja se on itseasiassa tuhat kertaa parempaakin. Tiiän että sekin on ihan vitun paskaa kropalleni mut tulisin hulluksi jos en saisi mitään moneen tuntiin.. Olen usein ottanut evästä töihin, mutta se tuo liikaa mielihyvää pakata ne eväät takaisin kioskin jääkaapista laukkuun päivänpäätteeksi.

Nyt sitten on loppukiri kesäkuntoa varten, koeviikkoa varten ja monta muuta tärkeää asiaa varten jotka on hoidettava ennen kesäkuuta kuntoon.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti